De kwaliteit van het gesprek én de kwaliteit van de medewerker: dat is waar het in het business to business klantcontact op aankomt. Onze medewerker is in feite het verlengstuk en het visitekaartje van uw organisatie. Hierbij gaat het niet zozeer om snelheid, maar juist om de kwaliteit van het contact. Wilt u een agent die uw product, markt en vraagstukken begrijpt en die kan communiceren in de toon en stijl van uw gewenste imago?

Bezoekafspraken maken

We steken veel tijd en energie in het voortraject. Bovendien besteden we gedurende het project continu aandacht aan de evaluatie en fine-tuning. Kortom: de kwaliteit wordt geborgd door een goede intake. En daarna zitten we er voortdurend bovenop. Zo leggen we een solide basis voor het behalen van alle gewenste resultaten.

Tijdens het hele project werkt u met dezelfde projectmanager: vanaf het begin bij de opdrachtdefinitie tot aan de eerste resultaten. Die projectmanager is ondernemend en gericht op resultaten, net als u. Vanuit die gedeelde passie is er snel contact op exact hetzelfde level.

Onze aanpak

Onze acquisitie is ingericht om successen te behalen.

  1. Samen met u stellen we het script op: wat wilt u vertellen en bereiken bij uw klanten of prospects?
  2. In uw bijzijn houden we de kick-off: de briefing en training aan de agents. Wat moeten ze weten van uw bedrijf en uw product of dienst? In welke tone of voice moeten de gesprekken plaatsvinden? Wat zijn de do’s en de don’ts?
  3. Vanaf de start van het belproces kunt u direct meeluisteren of opgenomen gesprekken beluisteren.
  4.  U en uw projectmanager geven samen input om de gesprekken te evalueren en te fine-tunen.
  5. De projectmanager onderhoudt met u contact over wat wel of niet goed gaat.

Beter door extra informatie

Onze medewerkers zijn in staat het verhaal op te pikken dat achter het antwoord van de klant verscholen ligt. Dat levert veel marktinformatie op: in de marketing en communicatie kunt u daar direct (maar ook in de toekomst!) voordeel mee behalen. Denk bijvoorbeeld aan nog beter gerichte campagnes.

  • Nigel Sanders

    Every client you keep, is one less that you need to find.

  • Nigel Sanders

    Every client you keep, is one less that you need to find.

  • Nigel Sanders

    Every client you keep, is one less that you need to find.